2008-09-15
 05:08:41

Sömnlös.. =/

Ush vilken hemsk natt!!
Har inte kunnat sova alls, högst en halvtimme..
Isabelle vaknade två gånger inatt och skrek, tror hon drömde mardrömmar eller nåt.. så jag tog upp henne och gick runt lite.. sen efter det har jag inte kunnat somna alls efter det så jag gav upp nu vid ca 05:00 och klev upp..
Det känns ju onödigt att ligga där och försöka somna när det ändå inte går..

Tror jag har tänkt för mycket på kameran också..
Och en massa annat skit, som vad jag ska göra idag medan Daniel är på jobbet, vad vi behöver köpa hem till kalaset,
att vi behöver köpa en till vinteroverall till barnen, osv.
Varför blir jag alltid att tänka på sånt där när jag ska sova??!
Lite smått irriterande..

Tror Isabelle håller på att bli förkyld igen också..
För hon var jättesnorig nu när jag tog upp henne.. Hon som nyss har blivit frisk.. lillsnuttan.. :/
Får hoppas att Julia klarar sej från förkylningen iaf..

Tänkte jag skulle åka iväg till bankomaten sen när Daniel vaknar om en halvtimme, o ta ut lite pengar..
Ska ju ev. fram på stan idag med Milla o Lotta(?), så det kan ju vara kul o kunna köpa nåt då =)

Undrar vad jag ska hitta på nurå sålänge??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: