2008-09-20
 19:34:47

Fullt upp =)

Idag känns det som vi inte har varit hemma på hela dagen...
Men ändå har vi inte gjort så speciellt mycket, så jag vet inte vart tiden har tatt vägen..

Vi var hem till mamma och tog in deras post och vattnade deras blommor, och så
har vi varit runt lite på stan och kollat efter present till barnen.
Vi vet ju redan vad vi ska köpa, men ändå =)

När vi hade varit runt där ett tag så åkte vi upp till Lyviksberget..
In på Elgiganten, Rusta och Jysk o kikade lite..
På Coop Bygg köpte jag färg till byråerna och hörnhyllan som jag ska måla om.
Svart får de bli =)
Hade ju först tänkt mej vitt, men på nåt konstigt sätt dras jag till svart...
Aja det blir nog bra det här oxå =)

När vi hade varit in där gick vi till Coop Extra o handlade massa mat =)
Där inne ringde Milla.. Hon o Malle tänkte ju komma förbi idag, men eftersom jag inte var hemma så bestämde vi att dom ska komma imorron istället =)
På vägen ut var det nån som sa "Nämen Hej Sofie.." och pratade på om lite allt möjligt..
Jag stod där och undrade för mej själv vem sjutton det var!
Jag visste ju att jag hade sett henne förut, men jag kunde inte placera henne någonstans..

Inte förän jag hoppade in i bilen kom jag på vem det var..
Maria heter hon, vi jobbade ihop på IT-enheten ett tag, men sen slutade hon.. minns inte varför..
Det är lite smått pinsamt när man inte vet vem man pratar med =)

Aja..
Efter Coop Extra åkte vi till Elbolaget eller vad det heter.. sen hem till Ylva en sväng o nyss kom vi hem =)
Nu har jag börjat fixa med inbjudningarna till kalaset iaf..
Det känns som det är på tiden nu =)

Jag funderar på om jag ska börja måla den där hörnyllan sen..

Hörs sen!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: