2009-04-29
 18:35:28

Helt slut!!

Vid 10-tiden åkte jag in till Ludvika.. När jag kom dit gick jag direkt till apoteket o hämtade ut lite medicin, och efter det gick jag till Guld Fynd o kollade efter present till Mia.. Tog en kölapp och efter en stund fick jag prata lite med kassörskan som gav mej tips på vad jag kunde ge henne.. Men helt plötsligt kollar jag åt sidan och vem står inte där om Mia =D

Haha.. men då fick jag iaf veta att hon inte använde smycken så mycket, så då fick hon nåt annat istället.. Det blev en Top från Vero Moda =)
När vi hade kikat runt lite inne på Vero Moda o Lindex gick vi till BK´s och åt.. Vi tog en varsin sallad, och gud vad gott det var.. Men jeklar vad mycket man fick, tallriken var nästan överfull så jag orkade knappt äta upp hälften =P

Sen när jag hade käkat upp var jag tvungen o sticka, för klockan var typ kvart i två, och prick två skulle jag hämta barnen på dagis.. Så det blev lite småbråttom =)

Då åkte jag o hämtade dom och så åkte jag hem till mamma o hälsade på en stund..

Kom hem vid 17-tiden.. och jag känner mej helt slut..
Vi la nyss in barnen i sängarna, och dom sover redan.. Dom var visst ganska trötta =)
Jag ska snart gå ut o gå, och sen ska jag nog gå och lägga mej..

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: