2009-04-10
 22:24:17

Lugn dag...

 
Barnen sitter I pottan =)


Idag har vi inte gjort nånting.. Bara varit hemma och tagit det lugnt, trots det fina vädret..
Barnen är ju sjuka så jag tyckte det var lika bra o stanna inne..
Fåse om vi kanske går ut nånting imorron istället =)
Dags o plocka fram påskkärringkläderna tills imorron iaf.. =)
Det ska bli riktigt kul o klä ut dom =P Fåse om dom tycker detsamma haha

Kan föresten inte lägga in klippet på barnen när dom var bebbar, för firewirekabeln har försvunnit.. =/
Den ligger väl säkert nånstans, men var?!? Tror den försvann när vi flyttade in datorerna hit igen.. Kanske kan lägga in klippet sen när/om jag hittar kabeln =)

Nej, nu ska jag gå ner o göra välling till barnen och sen ska jag nog gå o lägga mej tror jag..
Men vi hörs imorron..

Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-04-11, 08:42:00 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Ska ni iväg å käka nå påskmat idag? :)

Ska bli vackert väder idag mä. Så får passa på att vara ute å dola då :)

Elda lite gräs å greja igår jag. Pyroman som man är :P

Glad påsk


milla
PUBLICERAT: 2009-04-11, 13:46:02 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Blev inte nå hedtjärn igår. Idag e det utevistelse på hög nivå. Ska upp te päron ikvällan å käka påskmat.

Missarna springer ut å in i finvädret :)

Hur är det mä er då?

Ute å påtar i trägården? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: