2009-04-11
 23:34:09

Påskafton...

  

Idag på eftermiddan var jag ut o gick med barnen..
Daniel la sej o vilade så då passade jag på =)

När jag gick hemåt sen så träffade jag Fidde.. han kom åkande på sin vespa o hade visst lämnat lite grejjer hos svärföräldrarna.. Så jag sa åt honom o hälsa till Milla.. =)

Sen när jag kom hem så fick barnen leka lite ute på gården.. Dom hittade en fotboll som jag fick kasta iväg och så sprang dom o hämtade den =) Men dom blev lite trötta o gnälliga efter en liten stund så då gick vi in så dom fick vila lite..

Det var skönt o röra på sej iaf..
Även fast jag blev lite svettig..

Lite senare på eftermiddan när barnen hade vaknat så gick vi ut igen..
Då var Ylva m.fam också ute så vi satt på deras gård o pratade lite..
Jag lekte lite med valpen, världens goaste hund tror jag.. Han är så himla fin o snäll så man blir nästan sugen på o skaffa hund själv också.. =)

Får hoppas det blir lika fint väder imorron med, för då går vi nog ut då igen =)


Valpen


milla
PUBLICERAT: 2009-04-12, 10:46:34 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Hade ni nå besök av påskkärringar? Såg 4 st idag men ingen som kom förbi här nere :P

Päron hade haft några där.

Ska ta å klä mej å ut å dola lite. Sen blir det te å fixa käk. Päron kommer hit ikvällan å ska jaggla mat å så blir det lite tunnabad. Söt vovsingen va.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: