2009-04-02
 21:00:51

Prov imorron...

Jahapp.. nu är den här dagen nästan slut...

Jag hämtade barnen på dagis vid 14 som vanligt.. sen åkte vi hem till mamma och var där idag igen fram tills Daniel slutade.. Då åkte jag o plockade upp honom och så körde vi bort till Lidl o handlade hem lite blöjor..

Nu när vi har kommit hem har jag försökt läsa på lite till provet..
Det känns som att jag kan det ganska bra nu, men jag ska försöka tvinga Daniel o förhöra mej sen så jag vet vad jag behöver läsa på mer.. =)
Är jäkligt nervös!!
Jag hoppas verkligen att jag klarar provet.. det skulle kännas jävligt drygt annars!!

Här kommer lite bilder igen, men den här gången på barnen =)


Isabelles outfit hemma hos mormor =)



Julia leker med sin lilla basketboll =)



"Vill du låna min gaffel??"



Isabelle kastar lego.. =)



"Va?! Sovdax nu?! Nä du måste skoja!!"


milla
PUBLICERAT: 2009-04-02, 21:19:00 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

söta dom e :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: