2009-08-01
 20:07:24

Lördag...

Då var det lördag då..
Jag har varit inne i stan nästan hela dagen =)
Åkte in till mamma vid 9-tiden (o bilen startade på en gång utan rullhjälp :D) sen när jag kom fram flyttade vi över barnen till mammas bil och åkte bort till Skuthamns loppis..
Gick runt där ett tag, och efter en stund ringde Mia så vi möttes upp inne på akvariumet. Sen gick vi runt lite till och sen åkte vi bort till Gammelgårdens loppis...



Jag köpte lite kläder o leksaker åt barnen bara.. =)
När det hade gått en stund blev barnen ganska uttråkade så mamma tog med sej dom hem till sej..
Jag o Mia gick runt lite till på loppisen, och sen gick vi till toffes o tog varsin glass innan vi gick upp på stan...
Vi kikade runt lite i affärerna där och sen blev det Lidl och så körde Mia hem mej till mamma så jag fick hämta flickorna =) Nu är jag iaf hemma sen några timmar tillbaks.. Har städat lite o så =)

Snart kommer Daniel hem från Helsingborg =D
Han var i örebro för en halvtimme sen ungefär...
Jag saknar honom så jäkla mycket!!

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: