2009-02-12
 16:44:24

Längesen...

Blev bättre från magsjukan dagen efter,
men då kom förkylningen tillbaks istället... =(
Fattar inte vad det är för fel på mej, blir ju sjuk hela tiden...
Å nu har ju inte barnen varit på dagis heller
så dom kan ju inte ha fått med sej nånting hem...
Jobbigt är det iaf..



Det var några dagar sen jag skrev nu..
Har knappt suttit vid datorn alls,
bara legat i sängen o kollat på teve o filmer..
Mår lite bättre nu iaf =)

Har varit in till stan och handlat hem lite mat idag..
Det behövdes, skafferien var nästan tomma..
Skönt o ha lite hemma igen =)

Sen fick vi en massa kläder o leksaker till barnen av mamma oxå..
Jättesnällt =)

Fåse om jag ska träffa milla o lotta imorron..
Skulle vara kul, har ju inte blivit något dom senaste gångerna
eftersom jag blir sjuk varenda gång vi bestämmer nåt =/
Men som sagt, mår ju bättre nu så =)

Skulle behöva gå till arbetsförmedlingen imorron oxå..
Måste säga åt dom o skriva på ett papper
så jag kan skicka in det till FK..

Men nu ska jag surfa lite innan barnen vaknar..
Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: