2009-02-05
 12:27:00

Sjuka igen =(

Jaha.. då var det dags igen då =(

Det började igår med att Julia verkade lite förkyld...
Hon var alldeles glansig på ögonen, snorig o hängig..
Så vi sa att det kanske är lika bra att dom får vara
hemma från dagis imorron (idag)...
Sen lite senare började jag och Daniel också känna oss lite hängiga..
Och nu är hela familjen genomförkyld.. igen.. =(

Sjukdomarna bara avlöser varandra hela tiden..
Man hinner bli frisk i någon dag, sen är det dags igen..
Jag orkar snart inte mer..
Blir så trött!!

Hörs sen
Kramar


mamma
PUBLICERAT: 2009-02-05, 16:40:43

Uch vad trist att ni blir sjuka hela tiden trodde att ni skulle komma hit snart saknar er,krya på er


Lotta
PUBLICERAT: 2009-02-05, 19:19:07 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Vad jobbigt för ar att det tar om hela tiden :/ Själv så har jag hållit mig frisk (än så länge) fåse när det är min tur då.... Hur är det annars då? Har du gjort idag? kramis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-02-05, 20:38:26 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja jag förstår det :/ Jodå det är bara fint med mig :)Jag har varit på jobbet och så har jag shoppat lite :) Det piggar ALLTID upp en ;) Jag praktiserar på Coop extra :) just nu så packar jag upp varor och så, men jag skulle vilja lära mig kassan oxå :) Större chans att man kanske kan få stanna kvar och få jobb eller så kan man ju alltid ta med den erfarenheten till något annat jobb :) alltid bra med kassavana juh :)


milla
PUBLICERAT: 2009-02-07, 12:46:46 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

hur mås det nu då? :) Ses i veckan? Jobbar fm så tänkte ev. dra in en rajd för träff mä brudersarna...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: