2009-01-14
 11:46:18

Grejjat...

Igår när vi hade hämtat barnen på dagis så åkte vi hem till mamma..
Så jag, mamma och barnen gick ut på en liten promenad..
Gick fram på stan och kikade lite i affärerna där
och sen gick vi hem till henne igen..
Hittade väl lite som jag ska köpa sen när det blir halva reapriset
(om det finns kvar då).. =)
När vi kom tebax till mamma så fikade vi lite och så fick barnen
leka en stund innan vi åkte hem igen..

Idag vaknade vi vid 7-tiden..
Barnen var jättesura imorse..
Jag tror dom har ärvt mammas o pappas morgonhumör =)
 Vi lämnade barnen på dagis lite tidigare än vi brukar..
redan kvart över åtta var vi där...

Skulle vara på arbetsförmedlingen klockan nio..
Och när jag kom dit fick jag veta att jag har rätt till
jobb och utvecklingsgarantin =D
Så det kändes ju skönt, då vet vi att vi får nån "inkomst" iaf,
även om ett jobb skulle vara 100 ggr bättre.. men men =)

Efter det åkte vi till gymmet så jag fick säga upp det..
Och tur var väl det, för annars hade kontraktet fortsatt ett år till..
Men det blev 45 dagars uppsägningstid nu.. så jag får träna en månad till iaf då..
Sen ska jag börja träna på Natilus istället med Ylva.. =)

Ska hämta barnen om 2 timmar ungefär..
Skulle helst bara vilja lägga mej o sova en stund nu.. är skittrött!


Milla
PUBLICERAT: 2009-01-14, 12:03:29 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

görl afton på lördag? Tror du det vore nåt? :) hemma hos mejje eller ev. hos Fidde, får si. Höra om Lotta kan/har lust mä.. få se. Vore najs!


Sofie
PUBLICERAT: 2009-01-14, 13:04:36 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ja det vore kul :) Vi kan ju höras om var när hur :)


mamma
PUBLICERAT: 2009-01-14, 13:07:02

Tur du åkte till gymmet då så det inte blev ett till år.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: