2009-01-10
 16:56:38

Tror du på det övernaturliga??

Ush, vad det blåser... det bara viner i balkongdörren.. det känns som det är storm eller något!

Jaha vad har vi gjort idag då?!
Jag sov till 12 ungefär, Daniel gick upp med barnen idag =) Skönt o få sova ut lite!
Men annars har väl dagen bara rullat på som vanligt..

Barnen ligger o ska vila nu..
Jag vet inte vad jag ska hitta på.. kanske kolla på nån film
eller nåt mer avsnitt av "Det okända" kanske..
För er som inte vet vad det är så handlar det om olika familjer som får besök av andar och tar dit ett medium som ska hjälpa dom att få lugn o ro.
 
Jag fascineras av sånt samtidigt som jag inte vill uppleva det själv (tror jag iaf)...
Skulle ju iofs vara kul om man kunde få kontakt med någon "på andra sidan"
som man kände medan h*n levde.. Mormor o morfar t.ex.

Tror du på spöken eller andar? Har du råkat ut för nånting övernaturligt? *nyfiken*


Kram


Milla
PUBLICERAT: 2009-01-11, 11:11:41 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

jag tror på spöks. Har dock inte vart mä om nåt sånt. Va tror du om att vi kanske kan komma te dej på lördag? Liten damraj afton? Bara hemma hos? Vore det nåt???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: