2009-07-10
 00:32:23

Snabba dagar...

Den här dagen har gått sjukt fort... =)
På förmiddan gjorde vi inte så mycket.. barnen lekte väl en massa bara..
Sen på eftermiddan/kvällen åkte jag hem till mamma och hälsade på lite.. Dom kom ju hem från semestern idag så mamma ville träffa barnbarnen lite =)
När vi hade varit där åkte vi till MM och handlade hem lite mat.. Och sen åkte vi hem =)

I tisdags ramlade Julia och slog sej när Ylva och Ketty var här, och då sa hon "fammo" för första gången, så Ketty blev ju jätteglad =)
Och idag blev hon sur när vi var hemma hos mamma, och sa argt "mommomo" eller nåt sånt medan hon klampade iväg ut i köket =) Det var första gången hon sa det också...


Julia o Isabelle på BB... känns som det var igår!!


På tisdag ska jag och mamma o barnen till Borlänge har vi bestämt =)
Det ska bli skoj! Det är inte ofta jag är dit längre nuförtiden.. blir bara att jag åker in till stan om jag ska köpa nåt..
Längtar som sjuttsingen iaf!!

Hörs senare
Kramar


Peter
PUBLICERAT: 2009-07-10, 18:37:40 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Byta länk?? Hälsa gubben ha de bäst :) Kram


Peter
PUBLICERAT: 2009-07-10, 18:38:13 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Byta länk?? Hälsa gubben ha de bäst :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: