2009-07-06
 20:57:32

Sugen...

Var in till stan en vända idag med...
Så tråkigt o bara sitta hemma ju!

Skulle egentligen bara dit för o tanka, men när jag ändå var där åkte jag upp på lyviksberget o kikade lite.. Det blev Rusta, Elgiganten o Coop Extra bara.. Och fy fasen vad jag är sugen på en bärbar dator nu när min har gått sönder!! Men jag lär väl få drömma vidare.. =/

Inne på Coop blev barnen smått hysteriska för dom var så trötta, och började storböla..
Haha, jag minns att det var min värsta mardröm innan dom föddes! Jag var rädd att alla moralkärringar skulle råblänga ögonen ur sej och tycka man var världens sämsta mamma om dom började grina... Men då tycker jag nog folk glor mer när dom slänger sej handlöst på golvet och bara skriker rakt ut när dom inte får som dom vill (som har hänt några gånger nu när dom börjar komma i trotsåldern) =)


Aja..
Nu sitter jag iaf här o lyssnar på lite musik och surfar runt...
Flickorna sover, dom somnade rätt tidigt idag =)

Saknar alla mina bilder *snyft* =/
Hörs sen
Kram


Fidde
PUBLICERAT: 2009-07-07, 11:47:15

Bilderna på din gammla dator går att rädda så var lugn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: