2009-07-03
 17:42:20

Datorlös...

Min dator har gått sönder =(
Så nu sitter jag vid Daniels dator istället...

Jag satt o surfade lite igår kväll när barnen hade somnat, och sen helt plötsligt small det till i datorn och så blev allt svart i hela huset! Så jag ringde till Daniel o frågade vilken sorts proppar det skulle vara i elskåpet ute.. och några såna hade vi självklart inte.. så han sa åt mej o ringa o höra med Ylva o Janne om dom hade några..
Men troligtvis hade dom lagt sej för jag fick inget svar så jag tog fram lite värmeljus o satte mej o läste en bok istället..



Idag på förmiddan har jag o ketty krånglat med proppar, och tillslut fick en gubbe från VB Energi komma hit o kolla.. och efter många om o men så blev det o funka igen iaf..
Jag skruvade isär datorn när jag kom upp sen, och det luktar bränt om den =(
Så Daniel ska få kolla på den när han kommer hem från Helsingborg.. hoppas han kan fixa den!! Känns inget kul om alla bilderna på barnen har försvunnit t.ex.

Ska snart gå över o grilla med ylva o ketty mfl...
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: