2009-07-03
 21:22:10

Grillat...

Var inne på familjeliv o kikade runt lite och såg den här tråden!!!
Coolt, men samtidigt måste det kännas hemskt att ev. behöva välja bort några av dem... Jag har föresten aldrig hört talas om att nån har fått sexlingar i sverige tidigare..


(bild från google)


Nu har jag o barnen varit hem till Ylva o grillat lite tillsammans med dom och Ketty o Rita =)
Det var trevligt o gott... =)
När vi kom hem la jag barnen i sina sängar och jag tror dom somnade på en gång.. Inte ofta det händer kan jag säga..

Imorron ska jag o Milla in till stan o träffa Malle.. förhoppningsvis hakar Lotta på också om hon mår bättre.. Jag vet inte riktigt vilken tid det blir men nån gång på förmiddan tror jag iaf..
Annars har jag inget planerat i helgen... det ska ju troligtvis bli regn så nåt bad lär det väl inte bli då =/

På tisdag kommer iaf Daniel hem igen =)
Saknar honom som f*n nu!
Och på torsdag tror jag mamma o Hans kommer hem från sin semester också.. =)

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: