2009-03-23
 20:07:40

Fullt upp hela dagen

Imorse vid 7 kom vi in till stan..
Lämnade av Daniel vid jobbet och så åkte jag hem till mamma..
Eftersom jag kom dit ganska tidigt så var inte hon vaken..
men Hans var vaken iaf..
Jag tog lite frukost och försökte ge barnen lite havregrynsgröt.. 
fast det var nog ingen höjdare..
Och så ville dom nog hellre leka tror jag =)

Efter ett tag vaknade mamma iaf, så vid 10-tiden gick vi fram på stan.
Och barnen somnade nästan direkt vi kom utanför gården,
och så sov dom tills vi kom hem igen =)
Sen bjöd mamma på mat när vi kom hem.. kyckling o potatis.. jättegott!

Vi var kvar där tills halv fyra ungefär då jag var tvungen o hämta Daniel..
Plockade upp honom på jobbet och så åkte vi till Grängesberg
och direkt hem till Ylva..
Vi lånade hennes garage så Daniel och Janne
var där nere och fixade bilen ett bra tag..
Sen bjöd Ylva också på mat.. Köttfärssås o spagetti.. jättegott det med =P

Och nu efter maten åkte vi hem..
Så vi kom hem alldeles nyss..
La in barnen så dom somnade på direkten..
Tjejerna har väl inte varit på sitt bästa humör idag.. så fort dom inte har fått som dom har velat så har dom grinat, skrikit och slängt sej på golvet =/

Imorron ska jag tebax till skolan igen..
Och efter skolan ska vi besikta bilen..
så det är väl bara o hoppas att den går igenom den här gången..
Men det borde den göra.. vi har ju snart bytt ut varenda liten del på den så.. =)

Hans hade föresten sett att det hade läckt bensin från bilen, för det hade varit stora bensinfläckar på marken när jag hade åkt ut från deras gård... Så Daniel sa att han hade kollat och att det var bensinslangen som läckte.. Kul det då.. =/
Iofs kostar ju inte en bensinslang så mycket, men bensinen är ju desto dyrare... Så vi ska väl byta ut den så snart som möjligt...

Aja..
Nu ska jag strax hoppa in i duschen.. så fort Daniel är klar..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: