2009-03-19
 19:32:03

Halvjobbig dag?

Känns som det kommer bli en halvjobbig dag imorron..
Ska ju upp vid 5.30 som vanligt, sen ska jag köra Daniel till jobbet, han börjar klockan 7..
Efter det ska jag hem till mamma och lämna barnen för hon ska vara barnvakt medan jag är i skolan.. snällt =)

Jag börjar klockan 8.30 så jag sitter nog kvar ett tag hos henne och pratar lite innan jag åker upp..
Sen slutar jag klockan 16 och då ska jag hämta Daniel och sen hämtar vi barnen och åker hem..

Men men, det blir nog bra =)

Fick papper från csn idag, så jag fick veta att jag är beviljad studiebidrag..
Men det blev lägre ersättning än jag hade väntat mej.. Mycket lägre.. =/
Tur att Daniel har fått börja jobba igen säger jag bara!!

Aja..
Nu ska jag hoppa in i duschen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-03-20, 11:33:34 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Todilo! Har du så mycket företgagsekonomi så du får från halv nio te fyra. Uj. Back in shool på riktigt kinde. Hoppas du får en trevlig helg å :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: