2009-03-17
 20:01:47

Ännu en stulen lista :)

Favoritcafé: BK´s

Favorittidning: DigitalFoto

Favoritplagg i garderoben just nu: Ett linne

Byter gärna garderob med: Nästan vem som helst...

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och lilla

Sminktips till allmänheten: Använd inte för mycket puder


Mitt rum [Lägenhet?] kan beskrivas som: Opersonligt och tråkigt! =/

Mig själv med tre ord: Stressad och prylgalen


Jag tränar: På att banta

Jag ville bli när jag var liten: Pilot


Nu vill jag bli: Ingen aning.. =/

Humör just nu: På bra humör

Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding

Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3

Morgon- eller nattmänniska: Gärna vaken länge på natten och sover länge på morgonen 

Sparare eller slösare: Slösare...

Bästa film: Många filmer som e bra.. men jag vet inte vilken som e favoriten.. vill se män som hatar kvinnor iaf..

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, har 2 så vill ha en till liten bebis =)

Bio eller promenad: Bio..

Är du kittlig: Ja och det vet tyvärr Daniel om... :)

Största svaghet: Godis :/

Det här är jag bra på: Att lyssna..

Chips, morötter eller godis? godis

Stökigt eller välstädat? STÄDAT!

Kaffe, te eller inget? Inget av dom två..

Har du en besatthet? Är besatt av att shoppa, när jag väl börjar kan jag knappt sluta :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: