2009-03-16
 20:22:48

Helgen...

I helgen har vi inte gjort så mycket, barnen har väl lekt lite som vanligt =)
Annars har vi bara tagit det lugnt..

Flickorna börjar bli lite förkylda.. Dom är hostiga som bara den..
Igår hostade Isabelle så mycket att hon tillslut spydde, stackarn =/
Så det blir nog inget dagis för dom imorron, inte som det ser ut just nu iaf..



Jag har försökt plugga lite företagsekonomi nu på eftermiddan..
Har ju en hel del att ta igen så..
Känner att jag börjar bli stressad, det är ju bara ca 2½ månad kvar innan jag ska vara klar!!

Fick brev från Försäkringskassan idag.. så jag ringde upp dom.
Och då visade det sej att jag hade fyllt i fel på lappen som jag skickade in förut. Men tanten kunde inte fixa det över telefonen utan jag är tvungen att skicka in en ny lapp.. Vilket krångel!
Blir så irriterad, både på mej själv och på tanten på FK...
Nu kommer det väl säkert dröja 14 dagar till innan mina pengar kommer! =/

Aja..
Nu ska jag lägga mej o kolla på tv =)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: