2009-05-19
 12:43:26

Nästan bensinstopp =)

Lämnade först barnen på dagis imorse vid 8-tiden, sen körde jag hem Daniel och så brummade jag iväg till skolan. Men det var såå himla nära att jag fick bensinstopp! Bilen började rycka o ha sej precis när jag skulle parkera. Trodde först inte att jag skulle ta mej ner till mamma sen när jag slutade, men det gick som tur var =)
Kom till o med bort till Tanka och kunde tanka i några liter =P

Fick veta att jag fick godkänt på provet som jag tyckte gick åt h*vete förra veckan.. =) Så nu har jag bara tre prov kvar att göra.. Tre tisdagar i rad ska jag dit o göra prov, och sen kan jag bara pusta ut (förhoppningsvis)..



Nu är jag hemma iaf...
Daniel ligger och snarkar i högan sky där inne i sovrummet =)
Men vi ska hämta barnen vid två så vi lär väl åka snart..

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: