2009-05-11
 12:35:32

Prov igen..

Idag måste jag läsa till provet hela dagen..
Har ju prov imorron... sen är det "bara" tre eller fyra prov kvar innan jag får sluta för i år..
Stress, stress, stress.. =/



För en stund sen snöade det..
Kul jul.. snö i mitten av maj är ju inte precis nånting man vill ha =)
Hit med sol och värme nu så man kan vara ute!!

På onsdag ska vi till Falun med Julia.. och på torsdag är det dags för Vårruset då.. sen skola på fredag..
Det blir visst fullt upp hela veckan =)
Skulle ha träffat Mia på onsdag förmiddag, men jag får ringa o berätta hur det ligger till.. så kanske vi kan träffas på eftermiddan istället (?) =)

Nej nu är det väl bäst att jag börjar läsa så jag klarar provet imorron
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: