2009-05-24
 20:17:54

Inte så lockande..

Det blev aldrig att vi gick ut nånting idag.. Det har ju varit lite halvtaskigt väder hela eftermiddan så.. =/

Vi har nyss duschat barnen och lagt in dom i sina sängar..
Jag ska strax hoppa in i duschen jag med.. sen blir det nog nån film igen, eller om jag läser lite till provet som är på tisdag.. känns ju inte så lockande, men jag måste väl om jag ska klara det..

Hehe Isabelle har kommit i nån slags nej-period, hon säger nej till allting.. =)
Frågade tidigare om hon ville bada
Hon: "näej" *ruska på huvvet*
Jag: "ok, vill du duscha då?"
Hon: *näej" *ruska på huvvet*
Jag: "älskar du mamma o pappa?"
Hon: "näej" *ruska på huvvet*
haha, man blir så full i skratt =) dom är så söta!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: