2009-05-15
 23:13:54

Barnledigt..

Nu har vi lämnat barnen hos mormor (för några timmar sen).. så nu är vi barnlediga hela helgen =)
Fåse vad vi ska hitta på för nånting..

Just nu sitter jag o dricker upp de tre cidrarna som jag har kvar från förut...
Lyssnar på lite musik också.. O fy faen (rent ut sagt) vad mycket skitmusik jag har egentligen, sånt som jag inte ens vill lyssna på om jag så skulle få betalt för det.. =)
Får rensa ur lite nån dag hihi

Den här är bra iaf =)


Sturm und drang - Indian


Den här med:


Nightwish - For the heart I once had


Men även den här:


Edguy - Save me



Imorron har Veronica 30-årsfest och ev ska vi dit.. men vi får se hur det blir.. Skoj skulle det vara iaf!
Idag fyller Nenne 26 år! Grattis till dej, om du läser det här =)

Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: