2009-11-26
 19:22:30

Criminal Minds...

Idag tog jag ledigt från Brunnsvik för o hinna åka upp till lasarettet med flickorna o ge dom svininfluensavaccinet, men det var ju helt bortkastat. För när vi kom dit såg vi att det bara var de som hade fått kallelse som skulle få vaccin idag... (det var drop-in igår) så jag o mamma tar dom med oss upp dit imorron istället o ger dom det då då!

Jag tänkte strax kolla på lite avsnitt av Criminal Minds... för jag måste ju hinna ifatt Daniel som har kollat på några avsnitt på nätterna när jag har somnat, och han säger att avsnitten som jag inte har sett är sååå spännande :)
Jag blir ju nyfiken då ju!
Men det är ju mysigare o se på det tillsammans tycker jag...

Hörs senare
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-11-27, 07:45:58 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hoppas dom klarar sej från att åka på feber å annat skit efter sprutan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: