2009-11-24
 22:41:22

Behöver nytt...

Igår träffade jag syon, så det verkar bli lite studier till våren :)
Det ska bli så skönt o få göra lite nytta för en gångs skull...


Idag har det blitt lite saker gjorda iaf...
Jag hade lite sovmorron imorse, så då fixade jag lite saker här hemma :)
Sen på eftermiddan stannade jag till vid skatteverket och hämtade ut ett personbevis, och så åkte jag ut till Brunnsvik o var där i ca 1½ timme.

Och på vägen hem åkte jag förbi vid Bea och lämnade en kabel som hon skulle få låna, o sen åkte vi bort till DollarStore och kikade lite :)


Jag har kommit på att jag verkligen skulle behöva en ny vinterjacka nu!!
Det börjar bli lite kyligt att springa runt i kappan jag har...
Jag tror jag får ta en runda på stan o kika runt lite nu nån dag :)


Här kommer några bilder från Brunnsvik:

 

© Soffiloffis



milla
PUBLICERAT: 2009-11-25, 15:40:11 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

vad ska du läsa till för nåe? :)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-11-25, 19:01:05 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej hej! :) Om du ska på stan nå på fredag eller nästa vecka eller så, så är det bara att höra av dig om du vill ha sällskap :) Shopping är aldrig fel ;)


milla
PUBLICERAT: 2009-11-26, 17:59:21 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Du, det finns mycket snygga jackor på Jungen nu. 50% på en del. Va in där idag å köpte en snygging :)

Skynda dit :)

Va annons i Väsman runt. Lycka te :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: