2009-09-09
 17:17:28

Fjäril

Idag var jag in till stan o hälsade på mamma medan barnen var på dagis..
Fixade lite saker när jag ändå var där :)

Imorron ska jag in till arbetsförmedlingen igen o lämna in mina sökta jobb o så ska jag fixa lite annat också.
Mycket fix just nu hehe

Mamma o Hans ska till Jönköping imorron på nån husbilsmässa.. får hoppas dom får kul :)

Hittade två fjärilar när vi var ute på gården tidigare idag, här är den ena :)

 

© Soffiloffis



milla
PUBLICERAT: 2009-09-10, 15:04:43 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

var det lite folk då?

minns inte jag.

Di kanske e karusell galna dina små damer.

Flytten går väl bra, dock för mycket grejer man äger.

Men de är väl som det är.

Säljandet däremot går inget vidare.. Men men



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: