2010-04-12
 16:27:25

Gravid :)

För er som inte vet det än så är jag gravid igen :)
Jag är i vecka 19 nu, så om några veckor är det dags för ultraljud, närmare bestämt den 20 april :P
Jag längtar som sjutton! Det ska bli kul o se filuren som gömmer sig där inne :)
Och om det går ska vi försöka ta reda på vad det är för kön också...
Det sparkar iaf lite då och då nu, jättemysigt!!

Imorron är det dags för mig att åka till Falun, för jag ska träffa en aurorabarnmorska för att försöka få planerat kejsarsnitt! Jag är ju fortfarande livrädd för förlossningen så...
Jag har ju iofs gått igenom hela öppningsskedet en gång, men det är ju själva utkrystandet jag är rädd för. Jag menar, hur lätt kan det vara att trycka ut ett bowlingklot genom ett pyttehål?? Snygg liknelse, men aja ni fattar :P

Aurorabarnmorskan mfl. kommer säkert att försöka övertala mig att föda vanligt, så vi får väl se hur det går. Jag är ju inte den bästa på att prata för mig själv direkt :/
Men den här gången ska jag verkligen försöka stå på mig!!




Och imorgon förmiddag ska flickorna till BVC för att göra en tal- och språkbedömning, men den kan jag tyvärr inte vara med på eftersom jag ska vara i Falun några timmar senare. Jag vill ju komma i tid dit, så Daniel o Ketty ska åka med dom istället :)
Hoppas det kommer gå bra så vi slipper göra om det!
Dom har ju blivit jätteduktiga på att prata nu så det borde ju gå bra :)

Nepp nu ska jag gå ut en sväng
Bye


Helena
PUBLICERAT: 2010-04-12, 18:46:41 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Hej! Vill lämna en liten kommentar. Jag brukar läsa och följa din blogg och nu får du min adress också. Du har jättefina tvillingflickor och vill säga grattis till graviditeten.


Helena
PUBLICERAT: 2010-04-12, 21:33:01 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Javisst, det går bra att länka :-)


Marina
PUBLICERAT: 2010-04-13, 21:38:09 | URL: http://marinaz.blogg.se/

Grattis igen, kul om det skulle bli en liten kille :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: