2010-08-02
 11:17:33

MVC :)

© Soffiloffis



Imorse vid 6-tiden klev jag upp och väckte barnen, fixade oss och så åkte jag o lämnade dom hemma hos deras farmor innan jag åkte in till Ludvika o MVC.
På MVC gick det bra, hon tog blodtryck, stick i fingret och urinprov. Jag hade tydligen lite äggvita i urinen, men eftersom blodtrycket var så bra så var hon inte orolig över det.
Sen lyssnade vi på bebisens hjärtljud och hon mätte magen. Hjärtljuden låg på 140 den här gången :) Och magen följer den mellersta kurvan så det tyckte barnmorskan var bra :)

När jag var klar där så åkte jag tillbaks till Ketty och hämtade flickorna, fick lite fika innan vi åkte hemåt.
Och väl hemma så fick tjejerna bada badkar igen, dom älskar ju det så...

Tänkte vi kanske skulle lägga oss och vila en stund sen, få se vad flickorna tycker om det :)
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: