2010-08-06
 22:15:20

Trevlig dag :)

Idag vid 12-tiden åkte jag hem till mamma o hälsade på... Flickorna lekte lite i sandlådan, men efter en liten stund gick dom o åkte trehjuling istället, och den enda som satt kvar o grävde i sandlådan var jag haha. Men det är ju faktiskt kul o leka ju :P

Sen vid 13-tiden åkte jag fram på stan o mötte upp Lotta så vi gick i lite affärer o kikade och sen blev det fika på BK´s :) Och efter det gick vi runt lite mer i affärerna innan vi skiljdes åt. Trevligt var det iaf o träffas igen! Synd bara att det blir så långt mellan gångerna...


En gammal bild på Lotta :)


När jag kom hem så var Daniel hemma, så då åkte vi in en sväng till stan igen o kikade lite på elgiganten men det blev inget köpt. På vägen hem bestämde sej Daniel för o ringa Janne o höra om han ville hjälpa honom o fixa bilen, och så blev det. Så när vi kom hem åkte han bort dit. Och en stund senare ringde han o hörde om jag o barnen hade lust o hänga med Ylva o hennes barn till lekparken och det ville vi så nu har vi varit där hela kvällen :) Det var trevligt :) Jag tror flickorna hade jättekul också :)

Nu ligger tjejerna o sover och jag hamnade här :P
Daniel försöker leta delar till bilen men det verkar vara dyrt som sjutton det vi behöver :(

Imorron åker Lotta, Robert, Milla, Fidde o Fredrik till Sonispherefestivalen... Hoppas dom får kul!

Nepp nu ska jag surfa lite innan läggdags ;)
Hörs sen
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: