2010-08-12
 13:07:25

Ont i magen...

Igår när jag vaknade hade jag skitont i magen, så jag trodde nästan att värkarna hade satt igång. Men sen kände jag att det måste vara nåt annat, och mycket riktigt - det var magsjuka jag hade fått! Så igår låg jag nästan bara i sängen hela dagen, när jag inte var på toa då vill säga...
På kvällen gick det över iaf och då kom Janne förbi o spelade lite Greenday - RockBand med oss.



Idag när jag vaknade så hade jag också ont i magen, men inte lika som igår. Sen försvann det en liten stund, men när jag hade ätit frukost kom det tebax så då var jag tvungen o gå in o lägga mej i sängen en stund. Och nu har det gått över igen.
Det känns precis som när jag har druckit cocacola (som jag ju är allergisk mot), men det brukar ju bara hålla i sej en dag så jag vet inte vad det här är för nåt! Jobbigt är det iaf!!

Bebisen sparkar iaf och beter sig som vanligt så jag tror inte att han påverkas av det här iaf :)

Nä nu ska jag gå o titta vad flickorna pysslar med
Hörs sen
Kramar


Fidde
PUBLICERAT: 2010-08-12, 20:33:24

Nä det är inte ont i magen utan tarmen som suger efter alkohol efter ett antal månaders nykterhet. Har redan börjat på milla.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-08-15, 22:55:37 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Haha ja så kanske det är :P Har ni det bra på semestern då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: