2010-07-05
 18:33:00

MVC o packat...

I förmiddags var jag till MVC. Trodde först att jag bara skulle dit för o ta prover, för det var så det stod på lappen, men jag fick lyssna på hjärtljuden o mäta magen den här gången också :)
Jag hade ju en annan barnmorska den här gången eftersom min vanliga är på semester. Och hon var jättetrevlig så hade jag inte haft Kerstin så hade jag nog velat haft den jag hade idag :)

Hjärtljuden låg iaf på 137 idag och allt såg bra ut :)
Bebisen har inte fixerat sig än fick jag veta iaf, barnmorskan tyckte det kändes som han låg med huvudet åt höger just nu. Och än så länge får han ligga hur han vill, men vid vecka 35 ska han helst ha lagt sig med huvudet neråt, annars blir det väl vändningsförsök o sånt.


Bebisen nu i vecka 32



När jag kom hem så käkade vi lite, och sen började vi rensa ur garderoben här nere, så nu ska det bara vara o ta med sej allt där innifrån iaf.
Bara resten kvar att packa nudå! :/
Ketty kom nyss hit med mer kartonger :) Jättesnällt!
Perfekt också eftersom våra kartonger började sina lite...

Imorron ska jag iväg på den där aktiviteten igen. Förhoppningsvis får jag kritik på mitt CV så jag vet vad jag behöver ändra o så.

Aja, nu ska jag surfa lite innan läggdags
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: