2010-07-19
 19:19:08

Busungar :)

Imorse vid 6-tiden gick jag upp o la mej en stund igen, och då somnade jag faktiskt och sov riktigt skönt :) Men vid 9.30 vaknade tjejerna och ville ha frukost så då var det bara o pallra sej upp igen :)
Sen några timmar senare kom mamma hit och hämtade oss och så åkte vi hem till dom...

Flickorna lekte i sandlådan o cyklade på sina trehjulingar, men först i början visste dom inte riktigt åt vilket håll man skulle trampa så Isabelle råkade åka bakåt i en nerförsbacke och ramlade och slog sej, så hon blev jätteledsen. Och en stund senare var det Julias tur, men då såg jag inte riktigt vad som hände. Hon skrapade iaf upp hela armbågen så hon blev ju också jätteledsen :(




När flickorna hade ätit så åkte vi till sörvik och hälsade på Hans syster o hennes man. Och Berit visste tydligen inte om att jag var gravid så hon blev ju ganska förvånad när hon såg min stora mage!
Vi fikade och pratade lite grann och sen på vägen hem somnade Isabelle o Julia nästan samtidigt.
Och nu är dom kvar hemma hos mamma/mormor, så det känns jättetomt här hemma! Men men, jag får ju träffa mina små älsklingar imorron iaf :)

Men nu tänkte jag packa lite grann igen
Hörs senare
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2010-07-19, 19:25:15 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

det va inte igår man åkte trehjuling å grävde i sandlåda :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: