2010-06-03
 12:04:51

I skolan... prov!!

Jag sitter i skolan o väntar på att min lärare i programhantering ska komma...
Ska ha prov i det idag, så fåse hur det går då :)
Huvudsaken att jag får godkänt iaf, sen är ju vg och mvg bara ett plus :P
Jag orkar inte hålla på o läsa på om excell längre, för det finns ju roligare saker att pyssla med!!

Annars idag har vi haft sovmorron :)
Flickorna var nog riktigt trötta för vi fick sova ända till klockan 10 imorse! Härligt, härligt :)


En gammal bild på röda vinbär, från förra året tror jag :)

© Soffiloffis



När jag kommer hem sen så ska vi nog packa släpkärran med en massa skräp och köra bort det till Björnhyttan... Det ska bli skönt o få det gjort så vi kan koncentrera oss på sånt som ska följa med i flytten sen när vi börjar packa på allvar :P

Aja.. Nu kommer läraren
Hörs sen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2010-06-03, 12:26:35 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

sällan nå sovmornar i detta hus ;)

Inga ungar som väcker en men 2 djur på 4 ben med svans som säger Mjau. Kan översättas med: Släpp ut oss för i helvete NU ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: