2010-06-05
 20:13:17

Inte mycket...

Idag har vi inte gjort mycket...
Dagen har gått skitfort så vi har inte hunnit med nånting känns det som!

Min dator har iaf krånglat massor så Daniel skulle försöka sätta över alla hårddiskar och skit till en av hans burkar istället, men den var lika kass den också så tillslut flyttade han tebax allt igen o så fick jag formatera om den istället. Så nu funkar den väl någorlunda iaf :)  Men msn kan jag däremot inte installera konstigt nog...
så det får jag väl vänta med då :/



Vi la upp tjejerna på sitt rum för en stund sen så nu sover dom :)
Jag funderar på o packa lite mer, men jag vet knappt var jag ska börja! Saker överallt ju!!
Äsch, jag kanske kollar på nån film istället :P

Hörs sen iaf
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: