2010-06-19
 21:48:04

Målat igen :)

Idag har vi inte gjort så mycket igen...
Daniel diskade lite grann i förmiddags bara...
Och fotboll har det väl blitt en del också :)

På eftermiddan var vi ute i trädgården iaf, så nu har jag målat undersidan på det där bordet. Men jag tror det satte sej 532½ flugor/spindlar/småkryp där medan jag höll på... :/
Men men, bra blev det väl iaf tror jag (hoppas jag).

© Soffiloffis



Bröllop har det varit idag också... Så nu har vi en ny prins i Sverige då, kul kul :)

Imorron ska jag och flickorna träffa Milla, Malle o Lotta...
Jag måste höra av mej om vilken tid o sånt bara, det kan ju va bra o veta :P


Isabelle o Julia ligger o sover nu iaf :)
Ska snart göra det samma tror jag
Hörs senare
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: