2010-06-09
 09:56:25

Trasig bil... =(

Snart ska jag till MVC o träffa barnmorskan...
Känns lite nervöst eftersom jag låg på gränsen till graviditetsdiabetes när jag var på glukosbelastningen för nån vecka sen...

Idag var det riktigt tråkigt väder :/
Det ser ju ut o bli regn vilken sekund som helst!!

© Soffiloffis


Våran bil har förresten gått sönder, trots att ingen har kört med den på flera veckor :(
Det är "kopplingen" som har pajat så vi kanske måste byta ut den o hela växellådan, och det är ju inte direkt billigt! Och säkert inte helt lätt heller eftersom det är en halvautomat...

Vi som skulle byta bil och så blir det så här *suck*
Och vi förstår inte hur den kunde gå sönder bara så där, för som sagt ingen har ju kört med den på flera veckor eftersom bensinen har varit slut och batteriet har varit dött!

Men men... tur jag kan låna mammas bil medan dom är borta iaf.
Nu ska jag väl snart åka då
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: