2010-06-13
 13:54:01

Packning...

För en stund sen fick vi en massa kartonger av Ketty, så nu ska det packas!!
När hon åkte tog hon med sej Julia o Isabelle så dom var borta en liten stund, men nu är dom hemma igen så nu har vi käkat lite glass alldeles nyss som dom hade med sig hem :P

Söndag är det nu iaf och idag har väl Sweden Rock Festival tatt slut om jag inte minns helt fel. Det hade varit kul o vara där, men men... det blir väl fler chanser får jag hoppas :)



Daniel sitter o kollar på fotboll som vanligt... och flickorna leker med sina nya strandleksaker som dom råkade hitta. Dom skulle väl egentligen ha fått dom sen när vi kan bada i sjön, men så går det när man inte gömmer sakerna ordentligt :P  Aja, jag tror dom gillade dom iaf, det är ju huvudsaken :)

Jag tänkte jag skulle packa lite nu, men som vanligt vet jag inte riktigt var jag ska börja nånstans...

Hörs senare iaf
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: