2010-06-14
 15:22:06

Planer...

Jahapp nu har jag fått brev av arbetsförmedlingen så nu ska jag tydligen börja på nån slags aktivitetsgaranti igen!
Så den 18:e ska jag dit... Det känns ju sådär lagom kul :/

© Soffiloffis



Flickorna har iaf påbörjat sitt sommarlov idag, så nu ska dom inte till dagis förrän v.31 nästa gång :)
Det ska bli mysigt o ha dom hemma nu under sommaren!

Vi har bestämt oss för att vi ska åka till Eskilstunas djurpark istället för Leksand sommarland i sommar...
Vi får åka dit nästa år istället :) 
Daniel var väl inte så där jättesugen på o åka dit, och jag tappade sugen lite när jag såg att man inte kan åka vattenrutchbanor när man är gravid :P

Och sen tror jag flickorna skulle tycka det vore kul o få klappa lite roliga djur också :) Dom älskar ju katter, så dom vita tigrarna skulle nog vara höjdpunkten för dom :P
Sist vi var där så var jag ju gravid, så vi har ju aldrig varit där med Isabelle o Julia än så länge :)

Men men, nu måste jag ner i tvättstugan
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: