2010-06-18
 19:20:26

Trött som en gnu!

I förmiddags vid 10-tiden åkte jag in till Ludvika. Men det var skitmycket bilar ute så jag höll inte på o hitta nån parkeringsplats, tillslut hittade jag en framför polishuset iaf... Inne på kompetenstorget gick det väl bra, först hade vi gruppträff och sen fick vi enskilda samtal med en coach :)

När jag var klar där så åkte jag hemåt, hämtade Daniel o flickorna och så åkte vi in till stan igen :)
Handlade hem en massa mat och nu är vi hemma igen.

© Soffiloffis



Imorron är det lördag då och dags för Victorias bröllop... Ingenting jag direkt kommer följa tror jag, är ju inte så jätteintresserad så...
Men sen på söndag ska jag träffa Milla, Malle och Lotta inne i stan :) Det ska bli kul!

Just nu känner jag bara för o lägga mej o sova, är verkligen astrött!!
Blir iaf tidig säng för min del tror jag :P

Såg förresten nya Wallander igår, och den var väl sådär... har sett bättre!

Aja nu ska jag slöa i soffan
Hörs sen
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2010-06-18, 19:26:26 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej! Jättekul att du kom förbi jobbet idag :)Hoppas vi ses på söndag, vi ska till robert direkt imån efter bröllopet eftersom att hans mamma och dom kommer och grattar honom så fåse om jag hinner in till stan sen :) Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: