2010-06-03
 21:40:53

Provet och lite bilder :)

Nu har jag gjort provet och det kändes som det gick ganska bra iaf :)
Men nätet försvann i hela skolan så jag ska skicka provet till läraren imorron...
Får väl hoppas att jag har rätt mejl till honom nurå, för den glömde jag ju självklart o fråga efter!! :/

När jag kom hem så käkade vi lite och sen gick vi upp o vilade :)
Och när vi hade vilat klart så gick vi ut i trädgården en stund...
Daniel klippte gräset och flickorna lekte en massa :)
Men efter en stund blev det så mycket mygg så vi var tvugna o gå in!
Väl inne käkade vi lite jordgubbar, det var smaskigt :P

Lite bilder från gårdagen:


Fina Hector :)


Isabelle o Julia leker med sanden


Hector igen, synd bilden blev så mörk bara...


Julia


Isabelle

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2010-06-03, 23:07:29 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

fina bilder, va stora damerna blivit. Jösses :)

Den bilden du tycker blev så mörk va ju fin!



Läget här är bra. Svettas på jobbet ;)

Helgen är rajraj. Go-cart banan för jobbfest. Kan bli intressant :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: