2010-03-07
 16:43:32

Film...

Jag har nyss kollat på "Snabba Cash", och den var jättebra :)
Tyckte slutet var lite hemskt bara med den lilla flickan...
Igår kväll såg jag två andra bra filmer, "Coming Soon" och "Bröllopsfotografen"...

Isabelle o Julia ligger uppe o vilar nu...
Jag ska nog göra det samma tror jag, eller om jag ser nån mer film kanske.. har inte bestämt mej än :)

Imorron är det iaf dags för skola för min del, och dagis för tjejerna för nu är dom pigga o krya igen...
Och sen på tisdag ska vi till Falun med Julia.

Kramar




mams
PUBLICERAT: 2010-03-07, 18:57:58

Hejsan! Har du inte fått nån ordning på ditt MSN än

? Kram


Sofie
PUBLICERAT: 2010-03-07, 20:49:18 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hej :) Nej det krånglar än, så jag ska väl formatera om datorn nu nån dag, jag har inte orkat än för det tar ju sån tid... Men jag kommer förbi hemma vid er imorron om ni är hemma? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: