2010-03-10
 12:28:17

Falu lasarett...

Igår var vi i Falun med Julia.. Hon fick vägas och mätas som vanligt, fast den här gången fick hon vägas med kläder på för första gången. Sen blev det läkarbesök och efter det blodprov, som gick jättebra! Hon grimaserade väl lite när sköterskan stack henne i fingret, men sen var hon bara nyfiken på vad tanten höll på med när hon fångade upp bloddropparna :)

Falu lasarett

Idag har tjejerna varit på dagis igen, för första gången på över en vecka...
Och jag var i skolan och hade naturkunskap tidigare idag, där fick vi labba med vatten o snö, vi kollade Ph-värden och sånt där, och märkte av förändringar när vi hällde i olika ämnen m.m.

Om ca 3 veckor är det slut på naturkunskapen, för vår lärare ska ha barn då... :)
Det ska bli skönt o slippa den lektionen, för det är så mycket nu i alla andra ämnen, speciellt i historia o religion, så jag känner mej lite småstressad.

Innan jag åkte hem idag så svängde jag förbi hemma vid mamma, så vi pratade väl lite om allt möjligt :)
Jag ska ta med mej Isabelle o Julia dit imorron när dom har varit på dagis och jag ska till skolan, för hon ville träffa dom lite, så det ska hon väl få göra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: