2010-11-15
 08:37:01

BILJÄVLAR!

Jag är så jävla trött på bilar som ska krångla så jag har lust att skrota dom allihop!! :(
Är det inte batteriet på våran bil som krånglar, så är det säkringarna som går!!
Nyss gick den sista säkringen när jag var o lämnade flickorna på dagis, för självklart glömde jag o ta ur den innan jag la i backen... så nu funkar inte vindrutetorkarna igen, så nu tar jag mej inte in till stan så jag kan handla hem mat o sånt :(

FY FAAAN!!!

Alla dom här lådorna skulle jag behöva just nu!!

Bild lånad härifrån!


Fidde
PUBLICERAT: 2010-11-15, 20:58:34

Vet en som har en volvo 850 96a för 16 tusen som allt fungerar på kan till och med backa utan att säkringarna går.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-11-16, 08:46:24 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Haha, kan man det till o med ;) ja det är nästan så man blir sugen på o köpa nåt annat när det blir så här! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: