2010-11-08
 21:18:45

Kallt!

Idag har det verkligen varit iskallt ute, och inne med för den delen.
Det känns att vintern är på G nu, usch o fy!!

Aja...
Flickorna fick stanna hemma från dagis idag igen :/
Men imorron ska jag gå dit med dom tänkte jag... bilen strular ju så då får jag använda det jag föddes med - mina fötter - istället :)
Så imorron blir det att gå upp extra tidigt... Speciellt nu när en viss dam har börjat krångla lite vid påklädningen på morgonen :)

Systrarna bus :)


Och den blivande buspojken :) Än så länge är han rätt lugn :P



Dom somnade nästan direkt nu på kvällen, så dom var nog rätt trötta.
Pontus ligger också o sover här bredvid mig, och jag sitter o funderar på om jag ska göra detsamma.
Tänkte först se nån film, men nää jag orkar inte... har ingen bra o se ändå så så där löste sej det problemet :P

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: