2010-11-22
 21:03:11

Måndag...



Idag när jag hade lämnat flickorna på dagis så tänkte jag sätta mej vid datorn en stund, men internet funkade inte så då skuttade jag in i duschen och sen la jag mej o vilade istället :)
Jag var aptrött så jag höll nästan på o försova mej till dagishämtningen sen...

När jag hade hämtat flickorna så gasade vi hem till mamma/mormor...
Gick ut i trädgården en stund så flickorna fick åka lite spark o kälke :) Men fy sjutton vad kyligt det var, vi blev ju inte långvariga ute kan jag säga... Efter det gick vi in o fikade lite o sen tittade tjejerna på bamse innan vi åkte hem igen.

På onsdag ska Isabelle o Julia till tandläkaren för första gången...
Det blir intressant hehe :P
Nej, men jag hoppas det kommer gå bra!!
Isabelle ska dit kl 10.20 och Julia ska dit kl 10.40 :)

 

 

© Soffiloffis


Mathilda
PUBLICERAT: 2010-11-23, 09:48:43 | URL: http://photoandi.blogg.se/

Sv: Vad trevligt att få veta att jag har läsare från olika delar av Sverige :)


Mams
PUBLICERAT: 2010-11-23, 09:50:13

Hej! Vad goa dom är alla tre, vi syns


hanna b
PUBLICERAT: 2010-11-23, 20:41:15 | URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

sv: Tack för kommentaren på busy little bee! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: