2010-11-14
 12:30:22

Söndag... fars dag!

Idag sov vi till 10 ungefär och låg o drog oss ett bra tag, det var inte helt fel! Jag känner mej riktigt utvilad idag :D
Sen gjorde vi inte så mycket på dagen, tvättade en massa bara o slöade resten av tiden :)

På eftermiddan kom flickorna hem från mormor :)
Så då åt vi lite köttfärssås o makaroner. Dom fick vara vakna lite längre idag eftersom Daniel skulle iväg igen...
Klockan 20 ungefär stack han tillbaks till Linköping :/  Så nu ses vi inte igen förrän på torsdag eller fredag!

Min älskling!

Alla barnen sover nu iaf...
Jag funderar på o se nån film, fåse om jag hittar någon bra bara...

Imorron ska tjejerna till dagis, och förhoppningsvis startar bilen direkt så jag slipper krångla!
Sen när dom slutar där åker vi in till stan o handlar hem en massa nödvändigheter! Ingenting jag direkt känner för, men men sånt är livet.

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: