2010-11-24
 22:17:39

Onsdag...



I förmiddags kom Trisse, Sabina, Noah och Ylva förbi en sväng :)
Och när dom hade åkt så städade jag lite och sen fick det bli mat... Pannkaka :P

Medan jag höll på med maten ringde Mia, och tur var väl det för vi hade bestämt att vi skulle träffas idag och det hade jag helt glömt bort. Så sen på eftermiddan åkte vi hem till mamma, flickorna fick vara där medan vi träffades på stan. Vi kikade runt i lite affärer o fikade på BK´s innan vi åkte åt varsitt håll.
Det enda jag köpte var två diadem åt flickorna :)

Men nu är vi hemma o smådamerna ligger o sover :)
Pontus med, men han ligger här bredvid mej...

Jag fick föresten jättefina kläder av Mia till Pontus, sånt som Hampus hade haft när han var mindre :) Jättesnällt! Sen hittade mamma ett sånt där runt litet bord som jag var ute efter uppe på sin vind, så nu har jag äntligen fått tag på ett sånt :)
Jättefint blev det!! Tack så mycket till båda :P


Bordet :)


© Soffiloffis



mams
PUBLICERAT: 2010-11-25, 20:00:12

Vad fint bordet blev, ja varsågod



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: