2010-09-02
 01:42:56

Klockar...

Sitter o klockar värkar för fullt på varktimer.se, men än så länge är dom ganska oregelbundna... det är ca 13-15 minuter mellan dom, och för att få komma in tror jag man ska ha värkar med 5-6 minuters mellanrum som omföderska. Så det kanske dröjer några timmar innan vi kan åka in då (hoppas, så det inte är dagar/veckor!!).

Jag är skitnervös just nu!! Är rädd att det ska bli som förra gången så jag får panik på slutet... får försöka att inte tänka så mycket kanske :P  Men den här gången ska Ylva vara med så då får jag ju lite extra stöd därifrån, det känns bra!

Nä nu ska jag lägga mej o försöka sova en stund. För det kanske kan va bra om jag har lite energi kvar i kroppen ifall det sätter igång på allvar sen :)

Hörs sen
Kramar

Mina värkar just nu...


Fidde
PUBLICERAT: 2010-09-02, 06:35:14

Lycka till.


Lotta
PUBLICERAT: 2010-09-02, 07:13:46 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hoppas att allt går bra! :) och Lycka till nu :) Kramis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: