2011-08-19
 12:42:29

Fredag :)

© Soffiloffis



Om en stund ska Daniel köra in mej till stan och så ska jag träffa Mia :) Det var väl typ ett halvår sedan (minst) sen vi sågs! Så det ska bli jättekul o träffa henne igen :)

Under tiden tror jag Daniel o barnen skulle gå upp till gammelmormor o hälsa på :)
Sen vet jag inte om han tänkte åka till nån affär o köpa verktyg, för det var en sak på bilen som han inte kunde fixa igår.

Nä nu ska jag dricka lite kaffe innan det är dags o åka :)
Kramisar


Lotta - Mamma i oktober <3
PUBLICERAT: 2011-08-19, 14:44:08 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Nej usch, hoppas inte det är migrän du har.. det är ett helvete.. i know.. :/ Har haft det väldigt ofta nu när jag är gravid, innan hade jag det kanske en gång per år. Får hoppas att det går över sen när bebis är ute :) Jodå annars är det bara bra med mig och magen, fullt liv där inne mest hela tiden nu :) Mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: