2011-08-08
 12:34:12

Haha där fick han så han teg :P

Källa



Det har ringt ett 08-nummer nu i flera månader men vi har vägrat svara eftersom vi har varit säkra på att det har varit en telefonförsäljare... Men iaf så svarade jag den här gången och mycket riktigt så var det en sån!

Killen från det här företaget har ringt förrut och då var han jäkligt otrevlig och kallade mej typ dum i huvudet för att jag inte ville ha deras "superfina kanonerbjudande".

Men iaf... eftersom dom flesta telefonförsäljare vägrar ge sej när man säger att man inte är intresserad så sa jag bara det (att jag inte var intresserad) och sen sa jag hejdå... jag hörde att han försökte säga nånting mer men då la jag på haha

Fan vad taskig jag känner mej nu :)
Men gud vad skönt det var o ge igen lite :P
Inte för att jag tror att han bryr sej men ändå :)

Nu är det fanimej dags o skaffa nix!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: